2015_01_13 Η ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
Είναι η σκάλα της Αγίας Τριάδας .
Στο βάθος η σκάλα της πλαζ .
Πριν την κατασκευή της πλαζ οι σκάλες ήταν 3 .
Όταν κατασκευάστηκε η πλαζ τότε κατασκευάστηκε και 4η σκάλα για την εξυπηρέτηση της πλαζ και μόνο .
Εκεί υπήρχαν ελάχιστα σπίτια και μόνο η κατασκευή της πλαζ δικαιολογούσε την δαπάνη της κατασκευής της .
Μέχρι τότε τα καραβάκια στις ταμπέλες στην πρύμνη για τους προορισμούς τους έγραφαν .
ΠΕΡΑΙΑ - ΜΠΑΞΕ - ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ..
μετά προστέθηκε και ένας ακόμη προορισμός ...
ΠΕΡΑΙΑ - ΜΠΑΞΕ - ΠΛΑΖ - ΑΓΙΑ - ΤΡΙΑΔΑ ...
Πριν την πλαζ η Περαία ήταν ο ´´ καλός ´´ προορισμός εκεί πήγαινε περισσότερο η νεολαία και υπήρχαν δρομολόγια EXPRES με προορισμό μόνο Περαία .
Οι λιγότεροι συνέχιζαν προς Μπαξέ και Αγία Τριάδα .
Η κατασκευή της πλαζ έκανε την νεολαία να στραφεί προς την πλαζ και ο ´´ καλός ´´ προορισμός ήταν η πλαζ και γινόταν δρομολόγια EXPRES μόνο πλαζ ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα που η κίνηση ήταν στο αποκορύφωμά της .
Τότε περίπου κατασκευάστηκε και η πλαζ της Κοινότητας της Αγίας Τριάδας αμέσως μετά την παραλία της Αγίας Τριάδας δίπλα στις κατασκηνώσεις του ΠΙΚΠΑ .
Ήταν μια μικρή πολύ όμορφη καλοφτιαγμένη πλαζ με τις ίδιες κατασκευαστικές και λειτουργικές προδιαγραφές .
Αν κανείς δει την κάτοψή της θα διαπιστώσει ότι είχε ένα πανέμορφο ημικυκλικό σχήμα με κατακόκκινα μαςίφ τούβλα με υποδειγματική οργάνωση .
Στο ξεκίνημά της επειδή το κόστος ήταν ελαφρώς ακριβότερο συγκέντρωνε τον ´´ καλό ´´ κόσμο με πολύ εκλεκτές παρουσίες .
Ο πολύς κόσμος φυσικά σύχναζε στην πλαζ του ΕΟΤ όπου κάποια στιγμή τα πράγματα είχαν γίνει ασφυκτικά και στην κυριολεξία βούλιαζε από κόσμο ιδίως τα Σαββατοκύριακα .
Πόσες αναμνήσεις , πόσες γνωριμίες , ποσά ειδύλλια είχαν γίνει εκεί , πόσες οικογένειες έγιναν , ποσά παιδιά γεννήθηκαν από τις γνωριμίες της πλαζ και της διάρκειας του χρόνου της μετάβασης με τα καραβάκια .
Φαίνεται αστείο ίσως και απίθανο να το λες με τα σημερινά δεδομένα . Αλλά σε μια εποχή που τα ΙΧ δεν υπήρχαν και τα λεωφορείο του ΚΤΕΛ ήταν κάτι σακαράκες που αγκομαχούσαν στην διαδρομή Θεσσαλονίκη Περαία με επιβάτες πολλές φορές όρθιους ήταν πραγματικά χτικιό η διαδρομή .
Αντίθετα το καραβάκι ιδιαίτερα με τα ποιο καινούργια Θεσσαλονίκη Ι και ΙΙ ήταν μια απόλαυση και ευνοούσε απόλυτα το καμάκι ...
Δεν ξέρω αν όσα γράφω ενδιαφέρουν κανένα , πολλές φορές αναρωτιέμαι μήπως και δημιουργώ και αντιπάθειες
- Τι μας νοιάζουν όλα αυτά εμείς νοιαζόμαστε μόνο για τα κτίρια κλπ κλπ .
Αναγκάζομαι και τα γράφω αυτά όταν ξεδιπλώνω δικές μου αναμνήσεις που ίσως πολλούς δεν τους ενδιαφέρουν και τους προκαλούν πλήξη .
Όταν πχ βλέπω 5-6 like και κανένα σχόλιο είτε καλό είστε κακό το σκέπτομαι ειλικρινά ότι ίσως με τον τρόπο που γράφω κάνω και ζημιά στην σελίδα ....
Στο βάθος η σκάλα της πλαζ .
Πριν την κατασκευή της πλαζ οι σκάλες ήταν 3 .
Όταν κατασκευάστηκε η πλαζ τότε κατασκευάστηκε και 4η σκάλα για την εξυπηρέτηση της πλαζ και μόνο .
Εκεί υπήρχαν ελάχιστα σπίτια και μόνο η κατασκευή της πλαζ δικαιολογούσε την δαπάνη της κατασκευής της .
Μέχρι τότε τα καραβάκια στις ταμπέλες στην πρύμνη για τους προορισμούς τους έγραφαν .
ΠΕΡΑΙΑ - ΜΠΑΞΕ - ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ..
μετά προστέθηκε και ένας ακόμη προορισμός ...
ΠΕΡΑΙΑ - ΜΠΑΞΕ - ΠΛΑΖ - ΑΓΙΑ - ΤΡΙΑΔΑ ...
Πριν την πλαζ η Περαία ήταν ο ´´ καλός ´´ προορισμός εκεί πήγαινε περισσότερο η νεολαία και υπήρχαν δρομολόγια EXPRES με προορισμό μόνο Περαία .
Οι λιγότεροι συνέχιζαν προς Μπαξέ και Αγία Τριάδα .
Η κατασκευή της πλαζ έκανε την νεολαία να στραφεί προς την πλαζ και ο ´´ καλός ´´ προορισμός ήταν η πλαζ και γινόταν δρομολόγια EXPRES μόνο πλαζ ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα που η κίνηση ήταν στο αποκορύφωμά της .
Τότε περίπου κατασκευάστηκε και η πλαζ της Κοινότητας της Αγίας Τριάδας αμέσως μετά την παραλία της Αγίας Τριάδας δίπλα στις κατασκηνώσεις του ΠΙΚΠΑ .
Ήταν μια μικρή πολύ όμορφη καλοφτιαγμένη πλαζ με τις ίδιες κατασκευαστικές και λειτουργικές προδιαγραφές .
Αν κανείς δει την κάτοψή της θα διαπιστώσει ότι είχε ένα πανέμορφο ημικυκλικό σχήμα με κατακόκκινα μαςίφ τούβλα με υποδειγματική οργάνωση .
Στο ξεκίνημά της επειδή το κόστος ήταν ελαφρώς ακριβότερο συγκέντρωνε τον ´´ καλό ´´ κόσμο με πολύ εκλεκτές παρουσίες .
Ο πολύς κόσμος φυσικά σύχναζε στην πλαζ του ΕΟΤ όπου κάποια στιγμή τα πράγματα είχαν γίνει ασφυκτικά και στην κυριολεξία βούλιαζε από κόσμο ιδίως τα Σαββατοκύριακα .
Πόσες αναμνήσεις , πόσες γνωριμίες , ποσά ειδύλλια είχαν γίνει εκεί , πόσες οικογένειες έγιναν , ποσά παιδιά γεννήθηκαν από τις γνωριμίες της πλαζ και της διάρκειας του χρόνου της μετάβασης με τα καραβάκια .
Φαίνεται αστείο ίσως και απίθανο να το λες με τα σημερινά δεδομένα . Αλλά σε μια εποχή που τα ΙΧ δεν υπήρχαν και τα λεωφορείο του ΚΤΕΛ ήταν κάτι σακαράκες που αγκομαχούσαν στην διαδρομή Θεσσαλονίκη Περαία με επιβάτες πολλές φορές όρθιους ήταν πραγματικά χτικιό η διαδρομή .
Αντίθετα το καραβάκι ιδιαίτερα με τα ποιο καινούργια Θεσσαλονίκη Ι και ΙΙ ήταν μια απόλαυση και ευνοούσε απόλυτα το καμάκι ...
Δεν ξέρω αν όσα γράφω ενδιαφέρουν κανένα , πολλές φορές αναρωτιέμαι μήπως και δημιουργώ και αντιπάθειες
- Τι μας νοιάζουν όλα αυτά εμείς νοιαζόμαστε μόνο για τα κτίρια κλπ κλπ .
Αναγκάζομαι και τα γράφω αυτά όταν ξεδιπλώνω δικές μου αναμνήσεις που ίσως πολλούς δεν τους ενδιαφέρουν και τους προκαλούν πλήξη .
Όταν πχ βλέπω 5-6 like και κανένα σχόλιο είτε καλό είστε κακό το σκέπτομαι ειλικρινά ότι ίσως με τον τρόπο που γράφω κάνω και ζημιά στην σελίδα ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου