2013_12_04 ΟΙ ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ
Μικρές πιθανότητες να ήταν ένας των
τεσσάρων . Ο λόγος γιατί ήταν πάρα πολλοί και βρίσκονταν παντού όπου υπήρχαν
μνημεία και κόσμος . Δηλαδή θυμάμαι εδώ στο άγαλμα του Β. Κωνσταντίνου στον Λ.
Πύργο στην καμάρα στην πλατεία Αριστοτέλους . Παρατηρώντας καλύτερα την
φωτογραφία μπορεί να ξεχωρίσει το μαύρο μανίκι που ήταν πάνω από το συρτάρι ,
ένα μεταλλικό κουβά στο έδαφος όπου ξέπλενε τις φωτογραφίες . Στο βάθος οι περιπατητές φαίνονται ντυμένοι με παλτά πράγμα που σημαίνει χειμώνας και κρύο αλλά οι επαγγελματίες εκεί στον αγώνα . Πράγματι επειδή δεν υπήρχαν πολαροιντ
τότε και τα καταστήματα ήταν ακριβότερα σ αυτούς πηγαίναμε για τα πάσα . Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων ήταν το καφετί χρώμα των τριών δακτύλων του δεξιού
χεριού , από την επίδραση των χημικών εμφάνισης που τους έμενε ανεξίτηλη για
όλη τους την ζωή και δεν έβγαινε με τίποτε.
![](file:///C:/Users/sv2pk/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg)
Πολύ χαρακτηριστική της εποχής φωτογραφία .
Λίγοι είχαν φωτογραφικές μηχανές . Τ
ο κενό συμπλήρωναν οι επαγγελματίες φωτογράφοι όπως οι 4 κύριοι με τις λευκές στολές τους.
Στα ποιο χαρακτηριστικά σημεία της πόλης τους συναντούσες με τις τεράστιες ξύλινες κούτες τους σε τρίποδο που ήταν ένα πλήρες φωτογραφικό εργαστήριο .
Δηλαδή φωτογράφιζαν σε αρνητικό φιλμ που ήταν ακόμη και επάνω σε γυαλί .
Σε ένα συρταράκι της κούτας υπήρχαν τα υγρά εμφάνισης όπου εκεί μέσα γινόταν η εμφάνιση περίπου στα τυφλά.
Ο έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος έκανε τους χειρισμούς όλους με το ένα χέρι μέσα σε ένα μαύρο μακρύ μανίκι που κατέληγε στο συρταράκι .
Μετα ώρα έβγαζε σε χαρτί την φωτογραφία αρνητική .
Σήκωνε ένα ξύλινο μπράτσο όπου καλούσε την αρνητική φωτογραφία και την φωτογράφιζε πάλι ώστε να βγει το θετικό μέσα στο μαγικό συρταράκι.
Αφού την ανακάτευε στα τυφλά πάλι με το μαύρο μανίκι κάποτε την έβγαζε θετική και μούσκεμα . Την σκούπιζε και
Την κρεμούσε σε μανταλάκι στο τρίποδο .
Μετά λίγη ώρα στέγνωνε και ήταν έτοιμη. Πριν την πάρεις την ξάκριζε με ένα ειδικό ψαλίδι ζικζακωτό για ομορφιά .
Ετσι ´´απλά´´ έβγαιναν οι φωτογραφίες ....
Λίγοι είχαν φωτογραφικές μηχανές . Τ
ο κενό συμπλήρωναν οι επαγγελματίες φωτογράφοι όπως οι 4 κύριοι με τις λευκές στολές τους.
Στα ποιο χαρακτηριστικά σημεία της πόλης τους συναντούσες με τις τεράστιες ξύλινες κούτες τους σε τρίποδο που ήταν ένα πλήρες φωτογραφικό εργαστήριο .
Δηλαδή φωτογράφιζαν σε αρνητικό φιλμ που ήταν ακόμη και επάνω σε γυαλί .
Σε ένα συρταράκι της κούτας υπήρχαν τα υγρά εμφάνισης όπου εκεί μέσα γινόταν η εμφάνιση περίπου στα τυφλά.
Ο έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος έκανε τους χειρισμούς όλους με το ένα χέρι μέσα σε ένα μαύρο μακρύ μανίκι που κατέληγε στο συρταράκι .
Μετα ώρα έβγαζε σε χαρτί την φωτογραφία αρνητική .
Σήκωνε ένα ξύλινο μπράτσο όπου καλούσε την αρνητική φωτογραφία και την φωτογράφιζε πάλι ώστε να βγει το θετικό μέσα στο μαγικό συρταράκι.
Αφού την ανακάτευε στα τυφλά πάλι με το μαύρο μανίκι κάποτε την έβγαζε θετική και μούσκεμα . Την σκούπιζε και
Την κρεμούσε σε μανταλάκι στο τρίποδο .
Μετά λίγη ώρα στέγνωνε και ήταν έτοιμη. Πριν την πάρεις την ξάκριζε με ένα ειδικό ψαλίδι ζικζακωτό για ομορφιά .
Ετσι ´´απλά´´ έβγαιναν οι φωτογραφίες ....
·
Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους χρήστες Demi Tzivopoulou, Andreas
Assael, Apostolos Dereklis και 42 ακόμα άτομα ακόμη.
Viron Papadopoulos Έγχρωμη!
Jim Kots Η Θεσσαλονίκη τότε σπανίως είχε καύσωνα.Γιατί υπήρχε παντού χώμα.
Vangelis Kavala Επιχρωματισμενη ειναι
Kostas N Kipouros Το άγαλμα ποιανού είναι ;
Matzak Avraam Akis Είναι το άγαλμα του Κωνσταντίνου που βρίσκετε τώρα στον Βαρδάρι. Εκεί ήταν
η αρχική του θέση.
Maria Par Ο επιχρωματισμός είναι τέλειος...
Kostas N Kipouros Σ΄αυτό το σημείο είναι τώρα το συντριβάνι , σωστά ;
Viron Papadopoulos Aν είναι επιχρωματισμένη, ο καλλιτέχνης έχει ταλέντο.
Katerina Spanou Για ποιά χρονιά μιλάμε?
Jim Kots Δέν είναι επιχρωματισμένη .1958.
Μαριαννα Τζιβοπουλου Απίστευτο!
George Kotsidis Πολύ χαρακτηριστική της εποχής φωτογραφία .
Λίγοι είχαν φωτογραφικές μηχανές . Το κενό συμπλήρωναν οι επαγγελματίες φωτογράφοι όπως οι 4 κύριοι με τις λευκές στολές τους.
Στα ποιο χαρακτηριστικά σημεία της πόλης τους συναντούσες με τις τεράστιες ξύλινες κούτες τους σε τρίποδο που ήταν ένα πλήρες φωτογραφικό εργαστήριο .
Δηλαδή φωτογράφιζαν σε αρνητικό φιλμ που ήταν ακόμη και επάνω σε γιαλί .
Σε ένα συρταράκι της κούτας υπήρχαν τα υγρά εμφάνισης όπου εκεί μέσα γινόταν η εμφάνιση περίπου στα τυφλά.
Ο έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος έκανε τους χειρισμούς όλους με το ένα χέρι μέσα σε ένα μαύρο μακρύ μανίκι που κατέληγε στο συρταράκι .
Μετα ώρα έβγαζε σε χαρτί την φωτογραφία αρνητική .
Σήκωνε ένα ξύλινο μπράτσο όπου καλούσε την αρνητική φωτογραφία και την φωτογράφιζε πάλι ώστε να βγει το θετικό μέσα στο μαγικό συρταράκι.
Αφού την ανακατευε στα τυφλά πάλι με το μαύρο μανίκι κάποτε την έβγαζε θετική και μούσκεμα .
Την σκούπιζε και την κρεμούσε σε μανταλακι στο τρίποδο .
Μετά λίγη ώρα στέγνωνε και ήταν έτοιμη.
Πριν την πάρεις την ξακριζε με ένα ειδικό ψαλίδι ζικζακωτό για ομορφιά .
Ετσι ´´απλά´´ έβγαιναν οι φωτογραφίες ....
Λίγοι είχαν φωτογραφικές μηχανές . Το κενό συμπλήρωναν οι επαγγελματίες φωτογράφοι όπως οι 4 κύριοι με τις λευκές στολές τους.
Στα ποιο χαρακτηριστικά σημεία της πόλης τους συναντούσες με τις τεράστιες ξύλινες κούτες τους σε τρίποδο που ήταν ένα πλήρες φωτογραφικό εργαστήριο .
Δηλαδή φωτογράφιζαν σε αρνητικό φιλμ που ήταν ακόμη και επάνω σε γιαλί .
Σε ένα συρταράκι της κούτας υπήρχαν τα υγρά εμφάνισης όπου εκεί μέσα γινόταν η εμφάνιση περίπου στα τυφλά.
Ο έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος έκανε τους χειρισμούς όλους με το ένα χέρι μέσα σε ένα μαύρο μακρύ μανίκι που κατέληγε στο συρταράκι .
Μετα ώρα έβγαζε σε χαρτί την φωτογραφία αρνητική .
Σήκωνε ένα ξύλινο μπράτσο όπου καλούσε την αρνητική φωτογραφία και την φωτογράφιζε πάλι ώστε να βγει το θετικό μέσα στο μαγικό συρταράκι.
Αφού την ανακατευε στα τυφλά πάλι με το μαύρο μανίκι κάποτε την έβγαζε θετική και μούσκεμα .
Την σκούπιζε και την κρεμούσε σε μανταλακι στο τρίποδο .
Μετά λίγη ώρα στέγνωνε και ήταν έτοιμη.
Πριν την πάρεις την ξακριζε με ένα ειδικό ψαλίδι ζικζακωτό για ομορφιά .
Ετσι ´´απλά´´ έβγαιναν οι φωτογραφίες ....
Apostolos Dereklis Ο τελευταίος των τεσσάρων λειτουργούσε εώς και δεκαετία 70 μεταφερομενος
στην Καμαρα για φοιτητικές ταυτότητες και πασο.
George Kotsidis Μικρές πιθανότητες να ήταν ένας των τεσσάρων . Ο λόγος γιατι ήταν
πάρα πολλοί και βρίσκονταν παντού όπου υπήρχαν μνημεία και κόσμος . Δηλαδή
θυμάμαι εδω στο άγαλμα του Β. Κωνσταντίνου στον Λ. Πύργο στην καμαρα στην
πλατεία Αριστοτελους . Παρατηρώντας κ...Δείτε περισσότερα
Apostolos Dereklis Αυτός που θυμάμαι εγώ ήταν δεκαετία 60 στην παραλία και 70 στην
Αριστοτελους / Εγνατία και τέλος 70 αρχές 80 δίπλα στην Καμαρα. Έχεις δίκιο δεν
πρέπει να ειναι ένας απο τους τέσσερις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου