2014_08_09 ΤΑ ΟΡΕΙΧΑΛΚΙΝΑ ΓΛΥΠΤΑ
Με την ίδια τεχνική περίπου κατασκευάζονται και τα ορειχάλκινα αγάλματα .
Με την ίδια τεχνική περίπου κατασκευάζονται και τα ορειχάλκινα αγάλματα .
Ο Μέγας Αλέξανδρος της παραλίας , το άγαλμα του Ποσειδώνα στο αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνα 460 πχ κι άλλα πολλά .
Σημασία έχει το αποτέλεσμα είναι αισθητικά σωστό , είναι τέχνη .
Δεν πρέπει να υποτιμούμε τα ανάγλυφα αυτά ...
Μα για το τεχνικό μέρος δεν έχω διαφορετική άποψη .
Η διαφωνία μου ήταν στο ότι ο γυψάς της γειτονιάς ήταν και αυτός που κατασκεύαζε το πρωτότυπο ανάγλυφο .
Πιθανότατα κάποιος ταλαντούχος να το έκανε κι αυτό , αλλα οι γυψάδες στην πλειοψηφία τους ήταν και είναι μάστορες που παίρνουν από κάπου έτοιμα ανάγλυφα κατασκευάζουν τα καλούπια και απλώς τα γεμίζουν με γύψο και τα τοποθετουν στην θέση που πρέπει με τα σχέδια του μηχανικού η αρχιτέκτονα .
Στην θέση του γύψου στην περίπτωση του αγάλματος είναι ορείχαλκος και πάλι το καλλιτεχνικό η αισθητικό μέρος είναι τελείως ξεχωριστό .
Ο τρόπος που το περιγράφατε θυμίζει τον τρόπο που γινόταν οι δουλειές με τους γυψάδες της γειτονιάς όταν χτιζόταν οι πολυκατοικίες ,
Ο τρόπος που το περιγράφατε θυμίζει τον τρόπο που γινόταν οι δουλειές με τους γυψάδες της γειτονιάς όταν χτιζόταν οι πολυκατοικίες ,
τότε που πράγματι είχαν γεμίσει τις γειτονιές με τα εργαστήριά τους ,
όταν τα πρώτα χρόνια της περίφημης ανοικοδόμηςης ήταν της μόδας τα γύψινα στα σαλόνια στα δωμάτια .
Τότε ναι έτσι γινόταν .
Όμως στις αρχές του αιώνα που χτίστηκαν αυτά τα σπίτια δεν ήταν έτσι τα πράγματα .
Τα μαγαζιά αυτά στην πόλη ήταν ελάχιστα και δεν είχε η κάθε γειτονιά τον γυψά της που καθόλου δεν υποτιμώ την δουλειά που κάνει .
Η τυποποίηση πιθανότατα έγινε σε αυτό το σπίτι μόνο και δεν σημαίνει κατ ανάγκην ότι γινόταν το ίδιο διακοσμητικό και σε άλλα σπίτια .
Μα για το τεχνικό μέρος δεν έχω διαφορετική άποψη .
Η διαφωνία μου ήταν στο ότι ο γυψάς της γειτονιάς ήταν και αυτός που κατασκεύαζε το πρωτότυπο ανάγλυφο .
Πιθανότατα κάποιος ταλαντούχος να το έκανε κι αυτό , αλλα οι γυψάδες στην πλειοψηφία τους ήταν και είναι μάστορες που παίρνουν από κάπου έτοιμα ανάγλυφα κατασκευάζουν τα καλούπια και απλώς τα γεμίζουν με γύψο και τα τοποθετουν στην θέση που πρέπει με τα σχέδια του μηχανικού η αρχιτέκτονα .
Στην θέση του γύψου στην περίπτωση του αγάλματος είναι ορείχαλκος και πάλι το καλλιτεχνικό η αισθητικό μέρος είναι τελείως ξεχωριστό .
ΗΜα για το τεχνικό μέρος δεν έχω διαφορετική άποψη .
Η διαφωνία μου ήταν στο ότι ο γυψάς της γειτονιάς ήταν και αυτός που κατασκεύαζε το πρωτότυπο ανάγλυφο .
Πιθανότατα κάποιος ταλαντούχος να το έκανε κι αυτό , αλλα οι γυψάδες στην πλειοψηφία τους ήταν και είναι μάστορες που παίρνουν από κάπου έτοιμα ανάγλυφα κατασκευάζουν τα καλούπια και απλώς τα γεμίζουν με γύψο και τα τοποθετουν στην θέση που πρέπει με τα σχέδια του μηχανικού η αρχιτέκτονα .
Στην θέση του γύψου στην περίπτωση του αγάλματος είναι ορείχαλκος και πάλι το καλλιτεχνικό η αισθητικό μέρος είναι τελείως ξεχωριστό και τόνισα ότι πολλοί ήταν ταλαντούχοι και έκαναν μόνοι τους .
Ο τρόπος που το περιγράφατε θυμίζει τον τρόπο που γινόταν οι δουλειές με τους γυψάδες της γειτονιάς όταν χτιζόταν οι πολυκατοικίες ,
τότε που πράγματι είχαν γεμίσει τις γειτονιές με τα εργαστήριά τους ,
όταν τα πρώτα χρόνια της περίφημης ανοικοδόμηςης ήταν της μόδας τα γύψινα στα σαλόνια στα δωμάτια .
Τότε ναι έτσι γινόταν .
Όμως στις αρχές του αιώνα που χτίστηκαν αυτά τα σπίτια δεν ήταν έτσι τα πράγματα .
Τα μαγαζιά αυτά στην πόλη ήταν ελάχιστα και δεν είχε η κάθε γειτονιά τον γυψά της που καθόλου δεν υποτιμώ την δουλειά που κάνει .
Η τυποποίηση πιθανότατα έγινε σε αυτό το σπίτι μόνο και δεν σημαίνει κατ ανάγκην ότι γινόταν το ίδιο διακοσμητικό και σε άλλα σπίτια .
Μα για το τεχνικό μέρος δεν έχω διαφορετική άποψη .
Η διαφωνία μου ήταν στο ότι ο γυψάς της γειτονιάς ήταν και αυτός που κατασκεύαζε το πρωτότυπο ανάγλυφο .
Πιθανότατα κάποιος ταλαντούχος να το έκανε κι αυτό , αλλα οι γυψάδες στην πλειοψηφία τους ήταν και είναι μάστορες που παίρνουν από κάπου έτοιμα ανάγλυφα κατασκευάζουν τα καλούπια και απλώς τα γεμίζουν με γύψο και τα τοποθετουν στην θέση που πρέπει με τα σχέδια του μηχανικού η αρχιτέκτονα .
Στην θέση του γύψου στην περίπτωση του αγάλματος είναι ορείχαλκος και πάλι το καλλιτεχνικό η αισθητικό μέρος είναι τελείως ξεχωριστό .
ΗΜα για το τεχνικό μέρος δεν έχω διαφορετική άποψη .
Η διαφωνία μου ήταν στο ότι ο γυψάς της γειτονιάς ήταν και αυτός που κατασκεύαζε το πρωτότυπο ανάγλυφο .
Πιθανότατα κάποιος ταλαντούχος να το έκανε κι αυτό , αλλα οι γυψάδες στην πλειοψηφία τους ήταν και είναι μάστορες που παίρνουν από κάπου έτοιμα ανάγλυφα κατασκευάζουν τα καλούπια και απλώς τα γεμίζουν με γύψο και τα τοποθετουν στην θέση που πρέπει με τα σχέδια του μηχανικού η αρχιτέκτονα .
Στην θέση του γύψου στην περίπτωση του αγάλματος είναι ορείχαλκος και πάλι το καλλιτεχνικό η αισθητικό μέρος είναι τελείως ξεχωριστό και τόνισα ότι πολλοί ήταν ταλαντούχοι και έκαναν μόνοι τους .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου